hemma!

Världens sämsta uppdate idag yes iknow. men kom hem för typ 5 min sen och blogg.se appen har slutat och fungera, säämst.
Men nya skolan va FETT nicee.
Vi gjorde typ inge i skolan bara lite matte och engelska och så...
fett nice me gympa i typ  världens biggaste hall typ 5 ggr så stort som den förra.
Anna,jag & maja körde väldigt serriös "fotboll"
Sen stack jag,evelina & anna till toppen me vigge & fille och köpte lite gott hhehehe.
Sen stack vi hem te anna och gjorde subs (my drog)
Sen så chilla vi i soffan och tjocka oss och snacka osv. Sen blev vi speedade hahah. Sen stack eve och anna och jag kolla på bilder HAHAHAH, fy va vi garvaaa. damp...
image descriptionimage description

lite bilder från idag.
Min fina mattebok haha.

dagens roligaste:
Vi va på bibblan och biblotikarien frågar va vi heter.
-wilma
-anna
-evelina
maja: anders! näää ojj maja.

HAHAHHAHAHAHAHAHAH.
hahha maja dåå <33

nu ska jag fortsätta chilla och typ och gå elr springa behöver röra på mej.



love u 2day
love u 2morrow
put them together
and i will love u 4ever


puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0