studiedag

Idag så stack jag, anna & maja te evelina. Efter en stund kom Fille & Vigge också.
Vi gjorde typ inge speciellt...
Sen cykla jag,anna & maja aslångt hem te mej och gjorde övergoa subs.
Sen va vi helt trötta och kalla så vi la oss i soffan me 2 stoorra filtar och kolla på film.
Typ världens barnfilm hhahaha.
Sen blev vi överflummiga och typ bra låt och skratta och hade kuddkrig hahah crazzyy va vi xd.
Sen stack dom och nu har precis käkat och ska snart ut och springa och sen badaa. love it.
Sen taggar vi skola imorrn! eller inte... går till halv 4. Men de e nya skolan :)
Chao nu ska jag först ringa lovisa och sen ut och springa chao.



jag och ida.





Kommentarer
Linn

Bloggar du fortfarande på lw eller har du slutat? :)

2012-01-10 @ 20:14:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0