The last time goodbye

Allting har ett slut och detta ligger här.
Jag är trött på att blogga. Jag är trött på blogg.se. Designerna är jobbiga att få in och inläggen kommer inte upp. Jag pallar inte mer. Jag har en andledning att gå in på datorn och de är för att blogga. Jag pallar inte tänka åå jag måste blogga. Denna bloggen va SÄMST. Kan avslöja att jag hade 23 unika första dagen sen har de bara gått neråt. Haft 9 idag. Jag har en blogg me Lovisa och Ida. Ska jag ha en blogg själv ska de va på devote. Hatade de innan me de ändå OK.
Vill ni nå mej så:
Facebook: Wilma kanelbullen gullstrand
Bdb: lovisasbruud
Mail: [email protected]
Instagram: TheWilmaG
Hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0